مطالب جالب

اس ام اس، دانلود، خواندنی

مطالب جالب

اس ام اس، دانلود، خواندنی

اس ام اس تبریک روز تولد جدید

اس ام اس تبریک روز تولد جدید

فوووووووت …..

فووووووووت ….
فوووووووت …..
فووووووووت
فوووووووت ….
بیا شعما رو فوت کن!!!!

تولدت مبارک  

اس ام اس تبریک روز تولد جدید

فوووووووت …..

فووووووووت ….فوووووووت …..فووووووووت فوووووووت ….بیا شعما رو فوت کن!!!!

تولدت مبارک

-.-.-.-.-. www.ebram.blogsky.com.-.-.-.-.

اس ام اس تبریک روز تولد

مروز با شکوهترین روز هستیست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد
و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد
به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی تولدت مبارک

-.-.-.-.-. www.ebram.blogsky.com.-.-.-.-.

دوباره روز تولدت رسید
روزی که غصه سراغم نمیاد
روزی که دستای تنهایی من
بیشتر از همیشه دستاتو میخواد
تولدت مبارک

-.-.-.-.-. www.ebram.blogsky.com.-.-.-.-.

در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید

امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .

امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،

چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.

تولدت مبارک

-.-.-.-.-. www.ebram.blogsky.com.-.-.-.-.

میلاد تو طلوع نور
، در قلبی مه گرفته بود  نفسی گرم در فضای سرد و غریب
گلی شکفته در بهار
تولد یک شعر دلنشین شعری در واژه های نگاهت و در قافیه های کلامت
تولدت مبارک

-.-.-.-.-. www.ebram.blogsky.com.-.-.-.-.

روزی که، تو اومدی روی زمین
یه فرشته کم شد از آسمونا
مثل گل شکفتی بین آدما
گل سر سبد بودی بین اونا
تولدت مبارک عزیزم

-.-.-.-.-. www.ebram.blogsky.com.-.-.-.-.

تولد تو تولد من است

من تمام طول سال بیدار مانده ام

که مبادا روز تولد تو تمام شود

و من در خواب بمانم

و نتوانم به تو بگویم

تولدمان مبارک !؟

-.-.-.-.-. www.ebram.blogsky.com.-.-.-.-.

روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم
تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم تولدت مبارک

-.-.-.-.-. www.ebram.blogsky.com.-.-.-.-.

میگویند  آغاز نو شدن آغاز تازه شدن بهار است  اما برای من روز میلاد تو سر آغاز فصلی دگر از زندگیست 

 تولدت مبارک

-.-.-.-.-. www.ebram.blogsky.com.-.-.-.-.

با من باشی دوست دارم

تنها باشی دوست دارم

امروز روز میلادته

هرجا باشی دوست دارم

تولدت مبارک

-.-.-.-.-. www.ebram.blogsky.com.-.-.-.-.

خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواپسی ها با تو باشد

تولدت مبارک

-.-.-.-.-. www.ebram.blogsky.com.-.-.-.-.

تحفه‌ای یافته نکردم که فدای تو کنم یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تو
تولدت مبارک

-.-.-.-.-. www.ebram.blogsky.com.-.-.-.-.

تولد تو تولد یک زیبایی
تولد یک بهار تولد آرامش
تولد یک فرشته تولد زلالی دریا تولد عشق تمام واژه ها برای توصیف خوبیهای تو حقیرند
و هنوز جمله ای که بشود تورا با آن وصف کرد متولد نشده
تولدت مبارک عزیزم

-.-.-.-.-. www.ebram.blogsky.com.-.-.-.-.

نـفـس باد صبا مشک فشان خواهد شد
عالـم پیر دگرباره جوان خواهد شد
ارغوان جام عقیقی به سمـن خواهد داد
چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد

آغاز بودنت مبارک

-.-.-.-.-. www.ebram.blogsky.com.-.-.-.-.

کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟ ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت، چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم؟

تولدت مبارک

-.-.-.-.-. www.ebram.blogsky.com.-.-.-.-.

ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه

دیوانه ی مهربانی تؤام….

ای بهترین چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی

پس برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی

تولدت مبارک

-.-.-.-.-. www.ebram.blogsky.com.-.-.-.-.

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست.

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت

تولدت مبارک

-.-.-.-.-. www.ebram.blogsky.com.-.-.-.-.

باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم، امشب اما همه جملات فرار

کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم

.

.

.

. تولدت مبارک

-.-.-.-.-. www.ebram.blogsky.com.-.-.-.-.

برای روز تولد تو ۱۰ شاخه گل میخرم۹ شاخه گل طبیعی یک شاخه گل مصنوعی

و روی شاخه گل مصنوعی مینویسم تا پر پر شدن این گل دوستت دارم

تولدت مبارک

-.-.-.-.-. www.ebram.blogsky.com.-.-.-.-.

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر

تولدت مبارک

-.-.-.-.-. www.ebram.blogsky.com.-.-.-.-.

اس ام اس تولد پیامک تولد جمله زیبا برای تولد تولدت مبارک شعر برای

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای

من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

-.-.-.-.-. www.ebram.blogsky.com.-.-.-.-.

اس ام اس تولد پیامک تولد جمله زیبا برای تولد تولدت مبارک شعر برای

عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه

آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت

-.-.-.-.-. www.ebram.blogsky.com.-.-.-.-.

نظر هم بگذارید

نظرات 3 + ارسال نظر
صبا سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ق.ظ http://ندارم

خوب بود

ناشناس چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ

عالی بود

zoha پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام.
قشنگ بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد