مطالب جالب

اس ام اس، دانلود، خواندنی

مطالب جالب

اس ام اس، دانلود، خواندنی

اس ام اس های مخصوص نیمه شب

اس ام اس های مخصوص نیمه شب

سلام. ببخشید بد موقع مزاحم شدم!، راستش را بخواهید یه سوالی داشتم خیلی وقت بود ذهنم را مشغول کرده بود، می خواستم بپرسم… می خواستم… اصلا ولش کن. بزار برای بعد، خب؟

اس ام اس های مخصوص نیمه شب

ببین عزیز دلم پاشو…………..اگه پا نشی قهر میکنما……………..خب دلم برات تنگ شده………جون من پاشو………….پاشدی…………..افرین عزیزم……………حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بکپ

……….www.ebram.blogsky.com.......

سلام .این اس ام اس فقط جهت بیدار کردن شما از خواب میباشد! لطفا پس از خواندن آن لبخند زده و سعی کنید دوباره بخوابید!

……….www.ebram.blogsky.com.......

می خواستم یه چیز مهم رو بگم
پاهات از زیر لحاف اومده بیرون . یه وقت سرما نخوری!

……….www.ebram.blogsky.com.......

ببخش که این موقع شب مزاحمت میشم ,ولی یه سوال توی ذهنم بود که می خواستم ازت بپرسم : میدونی ایران وقتی نفتشو می فروشه , بشکه هاشو هم پس میگیره یا نه؟!!!!!
……….www.ebram.blogsky.com.......

ببخشید که مزاحمت شدم میخواستم بگم شبا که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره!
……….www.ebram.blogsky.com.......

سلام..میخواستم بدونم خوابیدی یا نه..اگه نخوابیدی برو بخواب دیر وقته

……….www.ebram.blogsky.com.......

خیلی ببخشید..مثل اینکه موقع بدی مزاحم شدم..خواستم بپرسم آب خوردی آفتابه رو کجا گذاشتی

……….www.ebram.blogsky.com.......

می خواستم ببینم شبا که می خوای بخوابی گوشیتو خاموش می کنی که سره کارت نزارن...

……….www.ebram.blogsky.com.......

این اس ام اس رو فرستادم فقط برای اینکه مشغول باشی و دست تو دماغت نکنی!!! ……….www.ebram.blogsky.com.......
خواص گوسفند: بو میدهد
سبزی میخورد
گاهی می خوابد
پرواز نمیکند
عقل دارد اما اس ام اس های سر کاری را تا آخر می خواند

……….www.ebram.blogsky.com.......

ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم
کار خوبی کردم؟

……….www.ebram.blogsky.com.......

سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره ۴ ساعت دیگه باید بیدار شی

……….www.ebram.blogsky.com.......

هاهاهااااااااااااگول وخوردی من اس ام اس نبیدم.
وجدان خبیث موبایلت بیدم که خاستم از خواب نازبیدارت وکنم

……….www.ebram.blogsky.com.......

الله اکبر
الله اکبر
.
.
.
.
بیدار شو وقت نمازه

……….www.ebram.blogsky.com.......

چند تا اس ام اس جدید اومده زنگ بزن برات بخونم ، هزینه ام زیاد نشه

……….www.ebram.blogsky.com.......

سلام این اس ام اس صرفآ جهت یادآوری به شما برای مسواک زدن است
و ارزش قانونی دیگه ای ندارد . شب بخیر .

……….www.ebram.blogsky.com.......

همه جا امن و امانه! تو راحت بگیر بخواب!

……….www.ebram.blogsky.com.......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد