مطالب جالب

اس ام اس، دانلود، خواندنی

مطالب جالب

اس ام اس، دانلود، خواندنی

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های عاشقانه

در سینه دلی به وسعت غم دارم / بر زخم دلم نیاز مرهم دارم

هر چیز برای خود فراهم کردم / در زندگی ام تو را فقط کم دارم

اس ام اس های عاشقانه

در سینه دلی به وسعت غم دارم / بر زخم دلم نیاز مرهم دارم

هر چیز برای خود فراهم کردم / در زندگی ام تو را فقط کم دارم

.......................... www.ebram.blogsky.com.................

بوی گیسوی تو را نیمه شب آورد نسیم / تازه شد در دل من یاد رفیقان قدیم...

...................... www.ebram.blogsky.com.................

با رفیقت مثل چتر رفتار نکن که هر وقت بارون بند اومد ، فراموشش کنی

.................... www.ebram.blogsky.com...................

من نه آنم که روم جز تو پی یار دگر / یا به جز تو شوم طالب دیدار دگر...

.................... www.ebram.blogsky.com...................

ذوقم که میرسد به تو فعال میشود / دور از تو خاک میخورد و چال میشود

این عاشق خجالتی از شرم چشمتان / هر وقت میرسد به شما لال میشود

.................... www.ebram.blogsky.com...................

این عدالت است؟

به خدا سردی نگاه و بشکن فاصله ها سزای ما نیست.

.................... www.ebram.blogsky.com...................

قسم به لحظه های عاشقانه ای که اشک

دوباره حلقه می زند به چشم من، برای تو

تمام آسمان شهر تیره می شود و من

هنوز خیره مانده ام به سمت روشنای تو...

.................... www.ebram.blogsky.com...................

من دیگه که از آدما سیر شدم

اینهمه خسته و دلگیر شدم

با یه حرف ساده ی این مردم

تو جوونی اینهمه پیر شدم.

.................... www.ebram.blogsky.com...................

لذت داغ غمت بر دل ما باد حرام

اگر از جور عشق تو دادی طلبیم.

.................... www.ebram.blogsky.com...................

من هنوز از می چشمان سیاهت مستم  با خبر باش که هر لحظه به یادت هستم .

.................... www.ebram.blogsky.com...................

من هم شبی به خاطره تبدیل می شوم

خط میخورم زهستی و تعطیل می شوم

حک میکند غروب مرا شاعری به سنگ

از اشک و آه و خاطره تشکیل می شوم.

.................... www.ebram.blogsky.com...................

باید آهسته نوشت ، با دل خسته نوشت ، با لب بسته نوشت ، گرم و پر رنگ نوشت ، روی هر سنگ نوشت ، تا بخوانند همه که اگر عشق نباشد دل نیست !

به او گفتم: غمگین ترین ترانه را برایم بسرا

چشمانش را بست و آرام آرام گریست…گریست…

.................... www.ebram.blogsky.com...................

خود را به که بسپارم وقتی که دلم تنگ است

پیدا نکنم همدل دلها همه از سنگ است

گویا که در این وادی از عشق نشانی نیست

گر هست یکی عاشق آلوده به صد رنگ است . . .

.................... www.ebram.blogsky.com...................

باران

سکوت خیس

نجوای ابرهاست

و گریه

شر شر احساس

آدمیان..

.................... www.ebram.blogsky.com...................

اگر یه روز یه شاپرک تو خونتون کشید سرک / یه خورده یاد من بیفت ، نگو ولش کن به درک .

.................... www.ebram.blogsky.com...................

دنیای کوچیک ما چه بی وفاست

قلب آدما چرا از هم جداست

ما از بهشتیم ، اینجا کجاست ؟

پر غم و ترسه چه بی هواست .

.................... www.ebram.blogsky.com...................

مهربون من ای تو عزیزترین یادگار

با خیال تو خیلی تازه تره روزگارم

هوای تو عاشقانه نفس می کشم

.................... www.ebram.blogsky.com...................

یک سبد دعای خوشبختی مال تو

دست من بود میگفتم همه ی دنیا مال تو .

.................... www.ebram.blogsky.com...................

من در میان عاشقان آشفته ام

عاشق عشقی جاودانه ام

چه زیبا است این عشق

با او در خلوتم جا مانده ام .

.................... www.ebram.blogsky.com...................

نیمه شب صورت خود رو به خدا خواهم کرد

از خدا خواهش دیدار تو را خواهم کرد

تا که جان دارم و از سینه نفس می آید

به تو و مهر تو ای دوست وفا خواهم کرد

.................... www.ebram.blogsky.com...................

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد