مطالب جالب

اس ام اس، دانلود، خواندنی

مطالب جالب

اس ام اس، دانلود، خواندنی

ایمیل کردن فایل Word به طور مستقیم

ایمیل کردن فایل Word به طور مستقیم

اگر شما تصمیم داشته باشید که یک سند Word را برای فردی ایمیل کنید شاید ترجیح بدهید که این کار را به صورت مستقیم و از داخل خود نرم‌افزار انجام دهید تا در وقت‌تان صرفه‌جویی شود. در این ترفند نحوه‌ی انجام این کار را برای شما بازگو می‌کنیم. 

 

 

 

ادامه مطلب ...

دانلود آموزش کامل Word 2013



 

نرم افزار Word رایج ترین نرم افزار برای تایپ است. اما نه فقط یک تایپ ساده !

چیزی که باعث رواج و محبوبیت نرم افزار Word شده است، قابلیت های فراوان آن برای تایپ و صفحه بندی است. اگر بخواهید یک نامه ساده اداری را تایپ کنید، و یا یک کتاب را به طور کامل صفحه بندی کنید، در هر صورت این نرم افزار نیاز شما را برآورده خواهد کرد.

نرم افزار ورد میتواند به صورت خودکار سرخط ها را تشخیص داده و متن را پاراگراف بندی کند. علاوه بر این دارای امکانات کاملی برای جدول کشی، درج آرم، درج عکس، شماره زنی خودکار صفحات، تنظیم پاورقی و سرصفحه، و ... میباشد.

امروزه کمتر کامپیوتری را میتوان پیدا کرد که نرم افزار Word روی آن نصب نشده باشد. وابستگی کاربران ویندوز به این نرم افزار آنقدر زیاد شده که حتی برای یادداشت برداری های ساده خودمان هم از Word استفاده میکنیم. 

همچنین در بیشتر ادارات و سازمان ها از نرم افزار Word برای تایپ نامه های رسمی و اداری استفاده میشود. به همین دلیل است که یکی از توانایی هایی که در هنگام استخدام یک کارمند اداری مورد توجه است، توانایی کار با نرم افزار Word میباشد.

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود، آموزش کامل نسخه جدید نرم افزار ورد، یعنی Word 2013 را برای شما آماده کرده ایم. این آموزش ها در 14 فصل تهیه شده و به صورت فیلم های آموزشی میباشد.

 

سرفصل های دوره آموزش ورد 2013 عبارتند از:

- شروع به کار با ورد 2013 (آشنایی با امکانات و ابزارها)

- ویرایش متن (ایجاد سند جدید، ویرایش، و ذخیره سازی آن)

- قالب بندی متن (استفاده از یک قالب هماهنگ در کلیه سند ها)

- پاراگراف بندی

- صفحه بندی (ویرایش صفحات)

- استفاده از قالب های آماده (قالب های مختلف اداری و رسمی)

- ساخت لیست های شماره گذاری شده (درج اتوماتیک شماره ها)

- کار با جدول (ساخت، ویرایش، و تنظیم جدول)

- ویراستاری متن (تنظیم پاورقی، و متن های ثابت در کلیه صفحات)

- استفاده از ماکرو و ساخت بلوک

- نشانه زنی روی سند ها (درج کپی رایت، لوگو، آرم، شماره صفحه و ...)

- رفع اشکالات (کنترل املای کلمات و گرامر)

- اشتراک گذاری متن

- شخصی سازی محیط word



 

 

ادامه مطلب ...

آموزش چگونگی انتقال اعتبار در سیم کارت های همراه اول

آموزش چگونگی انتقال اعتبار در سیم کارت های همراه اول


معرفی سرویس :

مشترکین تلفن همراه اعتباری می توانند با استفاده از این سرویس مبلغ اعتبار مورد نظر خود را به شماره دیگری انتقال دهند. برای این منظور از دو روش کد های میان بر (USSD) و تلفن گویای 444 (IVR) می توان استفاده نمود.


 

 

ادامه مطلب ...

آموزش فعال سازی وغیر فعال سرویس پیام گیر صوتی ایرانسل


آموزش فعال سازی وغیر فعال سرویس پیام گیر صوتی ایرانسل


بجای استفاده از سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده  که تنها لیستی از شماره های تماس گیرندگان را در اختیار شما قرار می دهد، می توانید با فعال نمودن سرویس پیام گیر صوتی اختصاصی خود در مواقعی که در دسترس نیستند، پیام های گفتاری تماس گیرندگان را دریافت کنید.



 
ادامه مطلب ...

تغییر تصویر پشت‌زمینه در ظاهر جدید سرویس ایمیل یاهو

تغییر تصویر پشت‌زمینه در ظاهر جدید سرویس ایمیل یاهو

در صورتی که از سرویس ایمیل یاهو استفاده می‌کنید حتماً متوجه ظاهر جدید این سرویس شده است. تغییرات زیادی در این ظاهر جدید به چشم می‌خورد و همه چیز بسیار مدرن‌تر شده است. در این ترفند قصد داریم نحوه‌ی تغییر تصویر پشت‌زمینه در ظاهر جدید سرویس ایمیل یاهو را برای شما بازگو نماییم.



 
ادامه مطلب ...

دانلود FIFA 2014 برای موبایل با فرمت جاوا



| دانلود نسخه جدید بازی FIFA 2014 برای موبایل با فرمت جاوا |

| در رزولیشن ۲۴۰×۳۲۰ , ۱۷۶×۲۲۰ |

 

FIFA 14 به روز ترین بازی فوتبال برای تلفن همراه، رایانه و کنسول های بازی است که  در این پست قصد معرفی نسخه جاوای آن را داریم. این بازی دارای گرافیک خیره کننده است و آخرین تغییرات تیم ها در آن گنجانیده شده و سعی شده است چهره های بازیکن های مشهور به بهترین صورت باز سازی شود. از ویژگی های این نسخه می توان به مواردی چون: اضافه شدن تعدادی لیگ و تیم مختلف، افزایش استادیوم های موجود و وجود شرایط آب و هوایی مختلف اشاره نمود. برای دانلود بازی بسیار زیبای FIFA 2014 برای گوشی های با سیستم عامل جاوا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


  

ادامه مطلب ...

دانلود ۷ بازی گلچین مسابقه ای برای موبایل با فرمت جاوا



| مجموعه ۷ بازی گلچین اتومبیل رانی و موتورسواری برای موبایل با فرمت جاوا |

| رزولیشن ۱۷۶×۲۲۰ و ۲۴۰×۳۲۰ |

 

بازی های ماشین و موتور سواری همیشه طرفداران زیادی را در بین کاربران داشته است، به همین خاطر ایبوک جنرال ۷ بازی هیجان انگیز و گلچین شده در سبک موتور و ماشین سواری آماده کرده است . این بازی ها مراحل بسیار متعدد و پر مخاطره ای داشته و هر یک از آن ها ویژه گی های خاص خود را دارا هستند. شما میتوانید گلچین بازی های مسابقه ای رو از ادامه مطلب دریافت کنید.


 
ادامه مطلب ...

دانلود بازی مهیج و لذت بخش سه بعدی موتورسواری – Sportbikes Unlimited 3D




| دانلود بازی سه بعدی موتورسواری – Sportbikes Unlimited 3D با فرمت جاوا |

 

بازی مهیج و رقابتی Sportbikes Unlimited 3D  که از دسته بازی های موتور سواری میباشد در سال ۲۰۱۰ برای گوشی های با سیستم عامل جاوا تولید شده است. این بازی به شما هنر موتور سواری در مسابقه و خیابانهای پیچ دار  را می آموزد. در این بازی شما میتوانید به طور مجازی حرکات آکروباتیک با موتور را یاد بگیرید و به طور کلی در صورت تمرین کردن با این بازی در فضای مجازی رایانه ای تا حدودی می توانید حرکات آکروباتیک با موتور را در واقعیت نیز انجام دهید. این بازی در اندازه ۳۲۰×۲۴۰ آماده دانلود می باشد.


 

 

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب الکترونیکی موبایل ویژه نوروز ۹۳ ، جاوا – آندروید

  

 

نام کتاب: کتاب موبایل ویژه نوروز ۱۳۹۳

شماره: اول

سازنده: Alz

میانگین حجم کتاب: ۸٫۳ مگابایت

فرمت کتاب:  Android – Jar

زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
در این پست از وب سایت ایبوک جنرال کتاب الکترونیکی موبایل ویژه نوروز ۹۳ را آماده دانلود کرده ایم. کتاب ویژه نامه نوروز ۹۳ با مطالب و موضوعات جالب و خواندنی قابلیت اجرا بروی گوشی های با سیستم عامل جاوا و آندروید را دارا  می باشد. جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. 

  

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب الکترونیکی ایبوک توپترین ها برای موبایل ، جاوا – آندروید – آیفون |

 

 

 دانلود کتاب الکترونیکی ایبوک توپترین ها برای موبایل ، جاوا – آندروید – آیفون

 

نام کتاب: ایبوک توپ ترین ها فروردین ۹۳

شماره: ۹

سازنده: سجاد سرایی

میانگین حجم کتاب: ۴ مگابایت

فرمت کتاب: ePUB - Jar

زبان کتاب: فارسی

توضیحات:

در این پست از وب سایت ایبوک جنرال، ماهنامه ایبوک توپترین ها نسخه فروردین ۱۳۹۳ را آماده دانلود کرده ایم. نسخه فروردین ۹۳ این کتاب با مطالب و موضوعات جالب و متفاوت با نسخه های قبلی ساخته شده، همچنین این کتاب قابلیت اجرا بروی گوشی های با سیستم عامل جاوا ، آندروید و کلیه کتابخوان های الکترونیکی را دارا می باشد. جهت دانلود کتاب الکترونیکی ایبوک توپترین ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.  

 

 

 

ادامه مطلب ...