مطالب جالب

اس ام اس، دانلود، خواندنی

مطالب جالب

اس ام اس، دانلود، خواندنی

اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه جدید

شاخه گلت سالها بود در میان دفترت خوابیده بود ، بی اجازت امروز بیدارش کردم.

اس ام اس عاشقانه جدید

شاخه گلت سالها بود در میان دفترت خوابیده بود ، بی اجازت امروز بیدارش کردم.

.......................... www.ebram.blogsky.com.................

همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد.

.......................... www.ebram.blogsky.com.................

خیالت راحت ، دیگر اشکی نیست که به بالینت بریزد و احساس را شکوفا کند ، تنها بغضیست که فرو رفتنش حسرت در چشمانم می تازد.

.......................... www.ebram.blogsky.com.................

اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست ، او جانشین همه ی نداشتن های من است.

.......................... www.ebram.blogsky.com.................

ارزش وجودی انسان به اندازه ی حرف هایی است که برای نگفتن دارد.

.......................... www.ebram.blogsky.com.................

هرکس را نه بدان گونه که هست احساسش می کنند ، بدان گونه که احساسش می کنند ، هست

.......................... www.ebram.blogsky.com................

باز امشب غزلی کنج دلم زندانی است ، آسمان شب بی حوصله ام طوفانی است ، هیچ کس تلخی لبخند مرا درک نکرد ، های های دل دیوانه من پنهانی است

.......................... www.ebram.blogsky.com................

دوست دارم شب را به غم تو سر کنم ، دفتری را از اشک چشمم تر کنم ، نام آن دفتر نهم دیوان عشق ، عشق را عنوان آن دفتر کنم

.......................... www.ebram.blogsky.com................

تو کیستی که من اینگونه بی تو بی تابم ، شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم ، تو چیستی که از هر موج تبسم تو ، بسان قایق سرگشته ی روی مردابم

.......................... www.ebram.blogsky.com................

دوست دارم همیشه از تو بنویسم بی آنکه در جستجوی قافیه ها باشم ، بی آنکه واژه ها را انتخاب کنم ، دوست دارم از تو بنویسم که می دانم هنوز دوستم داری و هر سپیده دم یک سبد مهربانی از تو دریافت می کنم

.......................... www.ebram.blogsky.com................

از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است ، از تو ای آرام جانم دل بریدن مشکل است

.......................... www.ebram.blogsky.com................

دل رو زدم به دریا ، زدم برات پیامی ، فقط برای اینکه ، نگی که بی مرامی

.......................... www.ebram.blogsky.com................

ای نگاهت پلی از مخمل و از ابریشم ، روزگاریست که تنها به تو می اندیشم

.......................... www.ebram.blogsky.com................

مصرعی از قلب من با مصرعی از قلب تو شاه بیتی می شود در دفتر دیوان عشق...

.......................... www.ebram.blogsky.com................

مگه من به تو اجازه دادم که بازم رفتی اون بالا ، هان ؟ بیا پایین ، زود باش ، آخه تو فقط ماه منی !

.......................... www.ebram.blogsky.com................

آفتاب پنجره را میشناسد حتی اگر بسته باشد

مهتاب به دیدارم می آید حتی اگر خسته باشد

دل هواتو میکند حتی اگر شکسته باشد...

.......................... www.ebram.blogsky.com................

هر شب به فکرت نازنین تا صبح خلوت میکنم / هر دم به شوق دیدنت اخمی به ساع میکنم

.......................... www.ebram.blogsky.com................

کاش کسی تو دلمون پا نمیذاشت ، کاش اگه پا میذاشت دلمون رو تنها نمیذاشت ، کاش اگه تنها میذاشت رد پاش رو روی دلمون جا نمیذاشت

.......................... www.ebram.blogsky.com................

یک نفر آمد صدایم کرد و رفت ، با صدایش آشنایم کرد و رفت ، نوبت تلخ رفاقت که رسید ، ناگهان تنها رهایم کرد و رفت

.......................... www.ebram.blogsky.com................

دلم در دیدن رویت همیشه می کند فریاد ، به یاد اولین دیدار که مهرت در دلم افتاد

.......................... www.ebram.blogsky.com...............

دوستی فصل قشنگیست پر از لاله سرخ ، دوستی تلفیق شعور من و توست ، دوستی رنگ قشنگیست به رنگ خدا ، دوستی حس عجیبیست میان من و تو ...

.......................... www.ebram.blogsky.com...............

دلی دارم در آتش خانه کرده ، میان شعله ها کاشانه کرده ، دلی دارم که از شوق وصالت ، وجودم را ز غم ویرانه کرده

.......................... www.ebram.blogsky.com...............

چنان عاشق چنان دیوونه حالم ، که می خواهم از تو و از دل بنالم ، هنوزم با همین دیوونه حالیم ، یه رنگم صادقم صافم زلالم

.......................... www.ebram.blogsky.com...............

خصلت آدما اینه که فراموشکارن ، اگه تو بری یکی دیگه رو در آغوش دارن.

.......................... www.ebram.blogsky.com...............

این اس ام اس رو واست فرستادم و الان خوشحالم ، چون می دونم اسمم روی صفحه ی گوشیت افتاده ، حداقل یک ثانیه بهم فکر کردی و این یک ثانیه برای من یک دنیاست

.......................... www.ebram.blogsky.com...............

الحق که غمت از تو وفادارتر است

.......................... www.ebram.blogsky.com...............

یک همیشه یکه ! شاید در تمام عمرش نتونه بیش از یک عدد باشه ، اما بعضی وقتا همین یک میتونه خیلی باشه ، یک دنیا ، یک سرنوشت ، یک دوست ، یک خاطره

.......................... www.ebram.blogsky.com...............

از خود خانه و کاشانه ای ندارم ، اما در عمق آرزوی من این است ، که در دل تو خانه ای داشته باشم ، به مساحت یک قلب

.......................... www.ebram.blogsky.com...............

وقتی تنهاییم دنبال یک دوست می گردیم ، وقتی پیداش کردیم دنبال عیب هاش می گردیم ، وقتی از دستش دادیم دنبال خاطره هاش می گردیم و باز تنهاییم!

.......................... www.ebram.blogsky.com...............

تو اگر می دانستی که چه زخمی دارد خنجر از دست رفیقان خوردن ، از من خسته نمی پرسیدی که چرا تنهایی ؟

.......................... www.ebram.blogsky.com...............

ای مرغ سحر عشق ز پروانه بیاموز ، کان سوخته را جان شد و آواز نیامد ، این مدعیان در طلبش بی خبرانند ، کان را که خبر شد خبری باز نیامد

.......................... www.ebram.blogsky.com...............

زیباترین گل ها را برای زیبایی زندگیت و کوتاهی عمرشان را برای غم هایت آرزومندم

.......................... www.ebram.blogsky.com............... دیروز می مردند و فراموش می شدند آرام آرام ، امروز چه زود از یاد رفته ایم بی آنکه بمیریم!

.......................... www.ebram.blogsky.com...............

گر لایق ما نیست که ما یاد تو باشیم ، بگذار که در سایه ی دیوار تو باشیم

.......................... www.ebram.blogsky.com...............

صدایم در برابر صدایت بی صداست ، چشمانم در برابر چشمانت نابیناست ، خنده هایم خالیست ، پس بدان بی تو هیچم ، تنهایم نگذار تا با تو هم آواز شوم

.......................... www.ebram.blogsky.com...............

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد