مطالب جالب

اس ام اس، دانلود، خواندنی

مطالب جالب

اس ام اس، دانلود، خواندنی

اس ام اس مختلف

اس ام اس مختلف  

نون وپنیروسبزی بوست کنم بلرزی نون وپنیرو نمک جیگرمنی بانمک

www.ebram.blogsky.com

یه چیزی میگم بگو باشه

.

.

.

یه ماچ میدی دلم واشه.

اس ام اس مختلف

نون وپنیروسبزی بوست کنم بلرزی نون وپنیرو نمک جیگرمنی بانمک

www.ebram.blogsky.com

یه چیزی میگم بگو باشه

.

.

.

یه ماچ میدی دلم واشه.

                                    www.ebram.blogsky.com

ستاره های آسمون فدای یک لحظه نگات کجایی تک ستاره ام خیلی دلم تنگه برات

                                  www.ebram.blogsky.com

پیامهاگاهی بی هیچ دلیلی ارسال میشن
تا بدونی کسیکه فکرشو نمیکردی بیادته

www.ebram.blogsky.com

دیروزبه جرم بالارفتن ازقلبت دستگیرشدم میای بگی دزدنیستم ساکن قلبتم؟

www.ebram.blogsky.com

چه شدای پنجره شوق چرابسته شدی شایدازهم نفسی بادل ماخسته شدی

www.ebram.blogsky.com

محبت ها کم رنگ  شده!   دوستى فقط اهنگ شده !  رفاقت ها تک زنگ شده!  دلم برات تنگ شده

www.ebram.blogsky.com

وقتی صدای پیام گوشیت روشنیدی نگوکی پیام داده فکرکن کی به یادت بوده

www.ebram.blogsky.com

اتل متل یه فانوس/فرستادم برات بوس/گرفتی بگوآره/نشد بگو دوباره

www.ebram.blogsky.com

من اگرباتونباشم دل من همیشه باتوست/تواگرکنی فراموش،من همیشه دارمت دوست

www.ebram.blogsky.com

لره میره کمیته امداد بیرونش میکنن،میگه واگذارتون میکنم به کلید اسرار
www.ebram.blogsky.com

درون قلب من نام توپیداست زبانت چون گلی خوشرنگ وزیباست مشوغمگین اگرازهم
جدایم که بی مهری
همیشه کاردنیاست

www.ebram.blogsky.com

اگه سه قطره خون توی رگام باشه،با اولی می سوزم،با دومی می سازم،با سومی ثابت میکنم دوستت دارم.

www.ebram.blogsky.com

ترک ماکردی ولی باهرکی هستی یارباش،این رفیقان نارفیقند گفتمت هوشیارباش.

www.ebram.blogsky.com

تنهای اول:
هیچکس همراه نیستک!

www.ebram.blogsky.com

زندگی باید کرد،گاه با یک گل سرخ،گاه با یک دل تنگ،گاه باید رویید در پس این باران،گاه باید خندید بر غمی بی پایان...

www.ebram.blogsky.com

گل اگر خار نداشت،دل اگر بی غم بود،اگر از بهر پرستو قفسی تنگ نبود،زندگى،عشق،اسارت،قهر،آشتی…همه بی معنا بود
www.ebram.blogsky.com

انواع بوس:

۱.بوس صورت:دوست داشتن
۲.پیشانى:آرامش
۳.بازو:شوخی کردن
۴.گردن:نیاز
۵.لب:عاشق بودن
حالااگه بخوای بوسم کنی بوست شماره چنده

www.ebram.blogsky.com

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ق.ظ

خیلی عالی بود ممنونم

عسل یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

عالی بودددددددددددددددددددددددددددددددددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد